SNÖ - jag struntar i det.

God morgon God morgon!

Fick lite panik imorse när jag insåg att jag inte hade gått upp den
tiden som min klocka ringde. haha det slutade med att jag slängde
mig upp ur sängen när jag kom på vad klockan va men när mattias
sa att han kunde skjutsa mig så kunde jag lugna ner mig, hinner
t.o.m skriva ett inlägg.

I dag är det ett vitt täcke av snö ute, men det gör mig ingenting faktiskt.
Jag vet att det är slutet av Mars och det ska vara vår, men det är så fint
väder ute! inte ett moln på himlen och solen lyser klart. jag känner att
idag kommer det bli en bra dag om man inte tänker på att det är lite
kallt ute! haha :)
Idag ska jag till pappa så efter skolan åker jag hem direkt och packar.
ikväll är det även Desperate Housewives. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0