Sovmorgon - 11.15

God morgon!

Petra var sjuk idag och är sjuk idag med så vi missar dom två första lektionerna.
Så jävla bra för då får vi sovmorgon till klockan kvart över 11 :D
Har precis ätit klart min frukost och ska strax göra mig i ordning. Jag har fått
ett sådant beslutsångest att jag inte vet vad jag ska sätta på mig :(
Jag brukar alltid vara sådan som bara tar ett plagg ur garderoben och det
är det bra, men inte idag! Får försöka hitta en lösning. :)
Efter skolan ska jag följa med Evelin hem. Ska kanske köpa mina skor också!
Senare ikväll ska jag ladda upp lite bilder från i söndags på våran filmkväll! :D

nej nu måste jag kila, ska göra mig iordning för skola.

Kommentarer
Postat av: astrid

så jävla underbart med sovmorgon (:

dock lite hets på att jag trodde vi skulle ha a-pass ;d

2009-03-12 @ 21:02:08
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0