Tisdag..

God kväll!

Vilken underbar dag det har varit idag! Sköna lektioner.
Den första gången på länge så va det faktiskt kul på bilden
Tog inte 40 min för mig att komma på vad jag skulle göra.
Alla skulle ändå göra samma sak men ändå. haha!

Efter skolan åkte jag hem. Egentligen skulle jag byta buss
på stan men det va så fint väder så jag bestämde mig för
att gå från KJ. Kom hem, pluggade matte och svenska.
Käkade och satt vid datorn gjorde jag senare.
Åkte aldrig till pappa för att han skulle hålla på med bilen
och sen ville inte Emil åka dit så vi ska dit på Torsdag elr
Fredag.

Nej nu måste jag kolla klart på Desperate housewives och
sedan blir det A shot at love! Kan kolla klart på hela nu efter-
som att vi har sovmorgon till 11.15 imorgon. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0