Sonja Aldén - Under mitt tak.


God kväll!

Har inte hunnit och skriva på hela dagen, har haft fullt upp.
Dagen började med att jag skulle möta kören kl 11.30 på
kulturskolan. Där övade vi på våra låtar med kompet.
Gud, pianisten är så SNYGG! haha .
aja strunt samma.
Klockan 13.00 skulle vi träffa Sonja och Kristian i Konserthuset.
Hon pratade lite och gick igenom några låtar.
Senare hade vi genrep runt 2 och sedan mellan 3-4 käkade vi och
så. övade lite till senare och sen va det upp på scenen och köra.
Jag va taggad till 120%
Det va det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Så himla kul!! :D
Efter det träffade vi Sonja och vi fick atografer och sånt.
Va hemma runt 20.00 så hela denna söndag spenderade jag på
konserthuset. men det va verkligen värt besväret.
















Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser framemot att det är du som står där o blir fotad av dina fans :)O du... Han är bra läcker ;)

Många kramar! Älskar dig!!!

2009-03-22 @ 23:09:06
Postat av: Anonym

vilken rolig upplevelse!

2009-03-23 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0