sista övningen

Hej igen!

Har skrev aldrig något igår. Jag orkade inte. det var ju så mkt
som hände och så va det tv och skit.
Igår va mamma och jag på stan efter skolan, Skulle hitta något som
jag skulle ha på mig på konserten på söndag. hittade en jätte
söt vit tunika på sisters. tyvärr hittade jag inte den på internet  men jag
lägger ut en bild senare.  

Idag så skulle jag vara på kulturskolan klockan 10.00. Vi skulle träna
riktigt nu innan konserten för imorgon är det bara genrepen och då
ska allt sitta. gud vad taggad jag är nu! ska bli så himla kul men ändå
skönt när allt är över. Övade till klockan 13.00 och sen åkte jag hem
käkade , satt vid datorn och sånt. Ska nog ta och göra klart ett gammalt
broderi som ligger i min låda och skräpar om jag inte har något annat
att göra. ikväll blir det bara att vara hemma och slappa . Hade egentligen
tänkt att dra till Folkets men jag skiter i det eftersom att jag ska upp tidigt
imorgon.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0