Tema Dag.

Hej på er!
Jag har varit oaktiv här nu dom här två dagarna, jag har inte haft tid
och så har pluggandet tagit upp all tid, men jag ska försöka så gott
det går.

Vi har fått en ny tjej i klassen - My heter hon och kommer från Arboga.
Verkar rätt schyst, kommer nog funka bra! :D
Imorgon har vi tema dag på skolan och då ska musikprofilen vara nere
i musiksalen hela dagen. Vi har i uppgift att göra någonting som
har med 50,60, 70,80,90, 2000 - talet att göra.
jag , viktoria och Evelin ska t.ex dansa till Grease på 50-talet.
Det kommer bli hur kul som helst.

Klockan 2 ska alla från vårat arbetslag komma ner till musiken och s¨
ska vi visa upp allt detta som vi övat på. Det roliga är att lärare ska vara
med att sjunga och dansa. hahhaha kommer verkligen bli något som
man inte kan glömma.

Nej nu ska jag duscha och sen är det Grey's anatomy som gäller.



       

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Jo absolut, bara att föreslå en dag! :)<3

2009-03-04 @ 22:48:19
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0