IKEA

Hej på er igen!
idag är det söndag + första mars. Gud vad tiden går fort.
Det har ju precis varit sportlov men jag tror att det kommer
att gå lika snabbt som en raket och sen är det påsklov helt
plötsligt. haha :D hoppas på det bara!

Idag har jag, pappa och a-b varit ute på IKEA och handlat lite.
detta vart in handlat:

                            

Denna hylla kommer ifrån mio              Kuddarna och överdragen köpte man
men den ska inhandlas i veckan.         åt sängen för att ha som prydnad när
Köpte en annan vanlig hylla på             man bäddar. 
IKEA.
                  

Nej, nu har jag suttit här allt för länge , nu MÅSTE jag plugga. 
Hare gott.

/ AMANDA            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0