Våren är på väg!

Hej!

Varför ska Söndagar vara trista och jobbiga? oftast gör folk ingenting på
Söndagar p.g.a att en ny vecka dagen efter och man ska antingen till skolan
eller jobbet. Denna Söndag har varit så himla fin! så fint väder och lagom
varmt så här till början av våren! vill verkligen att våren ska komma nu.
Är så otroligt trött på vintern och snön. Nu är det inte heller långt kvar till
Påsklovet, eller jo det är tre veckor men iallafall! :D
Erkänn att veckorna går så fort så det kommer säkert säga pang och så är
det Påsklov.

Nu är det bara 1 vecka kvar tills konserten med Sonja Aldén och man
känner att det snart är dags för nervositeten börjar komma nu, jag kan
heller inte alla stämmor och inte heller alla låtar, Vi har 2 ½ h  träning imorgon
så det kommer nog gå bra. jag är iallafall lugn och det känns bra! :D 


Kom hem från Anton klockan 6 och då satte jag mig och pluggade på
en gång. Har nämligen Prov på Onsdag, tidningskunskap. låter rätt trist
fast jag tycker det är rätt kul med media. Kanske är nått jag skulle kunna
gå på gymnasiet. Fast jag är fortfarande fast på att gå Estet på Risbergska,
men det är 1 år kvar tills jag ska väljaså jag kan fakstiskt ändra mig! 


Nu är klockan 9 och jag ska göra mig iordning och kolla på film.
God natt så ses vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0