090516 = eurovision song contest 2009

HejHej

Lördag idag , vilket känns skönt! :) Dagen har bara varit som en
skön slapp dag. Är så himla trött efter en intensiv vecka.
Jag har bara varit hemma med brorsan hela dagen, spelat
lite xbox, sjungt singstar m.m . Ikväll är det Eurovision song contest
2009 final. Jag längtar redan, det är väldigt många bra bidrag som
är med i år.
Har några favoriter:
( inte i ordning)

-Azerbaijan
-Turkiet
-Finland
-Sverige
-Grekland
-Litauen
-spanien
-Albanien
-Rumänien
-Israel


(inlägget under kan ni lyssna på bidragen genom att klicka på dom)

Nej nu är klockan 16.00 och jag ska sätta fart och städa lite, ska ju tebax
till farmor & farfar imorgon. Måste även duscha och fixa mig lite.
Ska hem till mamma sen och titta på finalen tsm med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0