Morden i Midsomer

Hejsan!

Har inte haft tid att skriva i helgen, har gjort massa annat, eller så kan det bero
på att jag är lite lat och att jag inte orkar skriva något inlägg.
Kan iallafall berätta att denna dag har varit en typisk slapp dag för mig.
Har inte gjort någonting idag. Legat och läst, suttit lite vid datorn och sånna saker.
Jag fattar inte riktigt hur tiden kan försvinna så fort för att man inte gör något.
Imorgon är det skola och jag är inte så värst pigg på det, fast det är rätt skönt
att det bara är 1 vecka kvar och sen åker jag till farmor&farfar i 2 veckor och
praoar på Grönwallska. Ska bli riktigt kul faktiskt.
Förut när mamma och mattias kom hem efter dom hade varit och handlat så
hade mamma köpt med en ny morden i midsomer box åt mig!
Dom sålde dom för 149:- på maxi och dom kostar egentligen 349:- kr!! :D <3
Vi har kollat på en film av dom redan och nu ska jag fortsätta jobba med
mitt yrke tills imorgon.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0