Praktikplats - Grönwallska förskola.

Hejsan!

Första dagen på praoen idag! Det har funkat utmärkt. Jag praoar på dagiset
Grönwallska ute i dylta. Jag kom lätt överens med barnen och dom verkade
gilla mig! ;) Anton var såklart en kille som vägrade släppa taget om mig
efter ett tag. Jag blev väldigt väl bemött och JÄTTE trevlig personal, helt klart!
Känns riktigt skönt! jag kommer trivas bra där.
Imorgon är det prao igen och jag jobbar mellan 8-16 varje dag. Ungefär
som skolan så det blir inga problem heller, hoppas bara vädret blir bättre
så det blir lite roligare att vara ute. Vi hade tur så att vi slapp regnet idag
ialla fall. Som tur va så blir det ingen vandring till skogen på torsdag , vilket
jag tycker är jätte skönt eftersom att jag inte är någon skogs människa.
Istället blir det teaterföreställning för föräldrar, vilket det ska bli roligt.
Nu ska jag ta något och dricka och sätta mig och läsa ut Breaking Dawn.
Ha en skön måndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0