Sommar sol och häftig pool.

God kväll!
Äntligen är jag klar! jag skyndat mig som en tok nu för att
det ska finnas en liten plats att sätta foten på i mitt rum.
Det såg verkligen för jäkligt ut.
Måste bara säga att går kvällen var absolut helt lyckad.
så himla roligt hade vi. Nu väntar jag bara på att vicco ska skicka
bilderna och då kommer dom upp på bloggen så fort som möjligt.
Dagen har typ spenderats ute i dylta. Pappa skulle laga Emils
cross så jag hängde med och eftersom att det blev ett kanon väder
så satt jag ute på gräsmattan och solade! :D <3
Har kollat på Robinson och Twilight ikväll. Hahha jag kommer nog
aldrig att tröttna på den filmen. :D
Nu ska jag antingen spela lite x-box elr läsa lite ur Midnight sun!
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: astrid

gosigt vare ;)

ligger några bilder på min blogg ;>

2009-05-24 @ 14:36:30
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0