Titanic

God kväll!
Nu är klockan snart 12 och jag börjar bli en smula trött.
Sitter här vid datorn och kollar på Titanic. Det var ett tag sen
jag såg den och den är helt klart en av mina favorit filmer.
Den är lika bra varje gång jag tittar på den!
När jag har kollat klart på den så måste jag läsa ett kapitel
till i boken för jag har fastnat totalt nu + att jag har kommit en
bra bit in i boken och har läst mer än halva nu. Det är nu det
händer saker hela tiden typ. Tänker inte berätta något för er som
inte läst boken! ;)
Imorgon får vi se vad jag ska hitta på för något, har inget planerat
just nu iallafall. Nu ska jag fortsätta titta, God natt!


Kommentarer
Postat av: victor krusell

vi på min båt?:P

2009-09-03 @ 17:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0