Torsdag = Ledig

Hej på er!

Torsdag vilket betyder ledigtt. Det har varit en lugn och skön dag.
Har varit med Anton den mesta delen av tiden. Va där vid halv 12
och vid 1 stack vi till Ica maxi och handlade. När vi kom tebax
käkade vi och sen tog vi en liten tur med cykeln.
Det är rätt skönt att cykla om man inte måste. Det jobbiga kan ju
vara motvinden men va fan! Skit i den, cykla på bara, brukar jag tänka.
Imorgon åker jag hem till stan igen och åker inte ut på söndag igen.
Imorgon är jag även bjuden på tjejmiddag hemma hos Evelin och
det kommer bli roligt. En kväll med tjejerna känns bra. :D
Det känns även bra att det bara är 2 veckor kvar innan skolavslutningen.
Kommer köra hårt nu dom två sista veckorna i skolan så jag kan känna
mig nöjd när jag lämnar åttonde klass, vilket jag ABSOLUT INTE kommer
att sakna. Sedan till hösten tar man tag i nian istället.
Nu ska jag titta på vilka nördar som är med i årets bonde söker fru.
Ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: astrid

tagga imorrn :D:D

2009-05-21 @ 23:39:46
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0