Uppdatering under veckan som gått.

Hej.

Sorry om dålig uppdatering under veckan. Den har varit så
intensiv och den har gått så fort att jag har inte haft tid och ork.
Nu kommer en kort uppdatering om veckan.

Dagarna ser ut som vanligt. Alla ungarna är så himla goa och
glad hela tiden. Älskar barnen. Alla är så himla snälla och vill
vara med mig hela tiden. - Amanda , får jag hålla din hand?
- Amanda, vill du sitta vid vårat bord? - Fröken , kan du hjälpa mig?
hahha, dom är sååå söta! :D
Igår va det Förskolans dag. Dom barnen som ville fick klä ut sig,
vi skulle ha lite maskerad. Det var allt från Spindelmannen till
prinsessor till Blixten Mcqueen.. hahah
Vi personal spelade även lite teater för dom tre avdelningarna.
Vi spelade "Guldlock och dom tre björnarna". Kan ni gissa vem
som fick spela guldlock! hahhahahahha
Idag har vi på solen och raketen varit på besök hos månen (medinska)
för att sjunga lite vårsånger. Det gör vi alltid på Fredagar, det tycker
barnen är väldigt roligt.

Nu har man äntligen gjort en arbetsvecka och har bara tre dagar kvar.
Usch, det kommer kännes konstigt att sluta på onsdag. Vill inte bara
lämmna alla barnen och gå tillbaka till skolan.
Ikväll åker jag hem också, men kommer tillbaka på Söndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0