River flows in you.

Hejsan Allihopa!

Söndag igen, fattar ni egentligen hur fort helgen går? den bara rinner iväg.
Dagen har varit så där. Har bara varit hemma, suttit vid datorn, städat och lite
sånt. Nu sitter jag vid datorn ute hos farmor&farfar. Ska bo här nu under den
tiden jag praoar. Hoppas bara att jag inte blir drabbad av min lillebrors magsjuka.
Tänker inte låta mig själv bli sjuk nu! Kom hit vid halv 5 sen dess har jag bara
suttit vid datorn. Funderar på om jag ska läsa något kapitel ur Breaking Dawn.
Just nu väntar jag på att farmor ska komma hem från jobbet, sen blir det käk.
Sängen tidigt ikväll eftersom att man ska upp imorgon. Ska bli skönt att slippa
gå upp kl 6, nu kan jag sova en timma till!

Lägger upp en sång som gör mig helt betagen. River flows in you heter den och
den är helt underbar. Det är inte den riktiga Bella´s Lullaby som finns i filmen,
men denna är grymt mkt finare än den som är med i fimen. ÄLSKAR DENNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0