Vårfest.

Hejsan.

Bästa skoldagen idag! Älskar verkligen onsdagar.
På hk:n bakade vi chokladbollar och alla lektioner har varit
softiga. Efter skolan hämtade fredrik mig, vi åkte hem till dom,
fixade fika och drog sedan upp till dagiset. Dom skulle ha vårfest
idag och dom frågade mig under praoen om jag ville komma, vilket
jag ville! Det var så roligt att träffa alla igen. Julia och Wilma kom
springande emot mig samtidigt som dom skrek mitt namn!
Det var så himla roligt, jag bara kände hur mycket jag verkligen hade
saknat dom. Blir nästan ledsen bara jag tänker på det.
Aja, sitter och kollar på Grey's Anatomy och sedan ska jag börja läsa
en ny bok. Fick mitt puder idag fr¨ån VR , hoppas att det är något man kan
använda, annars kommer jag få damp!
Här kommer några bilder från Vårfesten.


Anton och Isak


Anton under fikandet.


Alla barnen stog och sjöng vårsånger.


barnen dansade till Star Pilots.


Linus under fikandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0