Nu har jag också New Moon biljetter!!!

Dagen har varit väldigt händelserik. Det började med att jag stod
och väntade på bussen. Då fick jag ett sms om att biljetterna till New Moon
har släppts. Jag blir helt till mig och vet inte vad jag ska göra. Då kom jag
helt plötsligt på en lysande idé. Det slutade tillslut med att jag hade bokat
biljetter via mobilen! :D
Jag längtar sönder och ska för första gången gå på en bio som har premiär!!
Appropå Lagerhaus så har vi haft fullt upp idag. Har fått inn massor av nya
varor och det ska ju såklart ut i butiken så då måste man börja tänka om
och möblera om överallt.
Nu kollar jag på Bonde söker Fru och sedan blir det Grey's Anatomy och
sedan bums i säng jobbar ju såklart i morgon också.
Då ska jag även hämta ut New Moon biljetterna!!!!!! :D

 


Kommentarer
Postat av: astrid

det blirr taggggaaat! :D

2009-11-04 @ 22:42:13
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0