091004

Hejsan!
Idag har det inte blivit någon uppdatering försen nu för jag har
hållt på hela dagen. Jag har nästan i princip städat hela dagen.
Det känns ju såklart alltid skönt när det är gjort för jag är en sådan
som helst drar ut på det. Mamma kan tjata hål i huvudet på mig
att jag ska städa. Det jobbiga är väl att dra igång allt, när jag väl
är i gång så går det hur bra som helst.
Har precis kollat klart på ensam mamma söker och innan det så
tittade jag på Top Model.

Innan allt detta så tog jag en riktigt lång dusch och skämde ut
mig själv med:

-Varm dusch
- Peeling av kropp och fötter
- Hårinpackning
- In smörjning med en lotion som ger en
  svag brun utan sol effekt.

Nu känner jag mig riktigt fräsh!! :D
Nu ska jag spela lite the sims och sedan gå och lägga mig. Skola imorgon
igen, vilket inte känns så bra! :(



Detta köpte jag i fredags då jag gick en lite sväng på stan med Evelin.


Armband från Guldfynd 79:-

 















Köpte även detta armband för att stöda
rosabandet. Tyckte jag kunde bidrag med lite. 69:-




FÅR INTE HELLER GLÖMMA ATT JAG HÄMTADE UT BILJETTER TILL
MIG, VICCO OCH EVELIN!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0