Kör övning på engelska.

Skolan idag har gått riktigt fort tycker jag.
Det ända jobbiga var att jag insåg att jag hade så sjukt mkt
plugg denna vecka! just denna vecka som jag absolut
inte ville ha massa plugg p.g.a alla kör repetioner och konserter
som jag har denna vecka.
Idag hade vi Spanska prov. Jag hade bestäm mig för att göra provet
utan att plugga. Ville testa att göra ett prov där jag bara använder
det som jag redan kan. Gick väl på ett ungefär som jag hade förväntat
mig! Spanskan är ändå inget som jag bryr mig så mkt om.
Nu ska jag snart iväg på en fyra timmars körövning som dessutom
kommer vara på engelska för att den slovenska kören kommer idag
och dom kan ju som ni förstår inte svenska.
Bloggar inte mer ikväll eftersom att jag kommer hem rätt sent.
Ha en bra måndags kväll för jag ska ha det super!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0