Heal the world we living , save it for our children.

Hejsan!
Skriver ett snabbt blogg inlägg nu!
Dagen har varit bra. Har haft en vanlig dag i skolan
ingenting speciellt har hänt. Fick tillbaka våra SO
prov idag och blev så jävla nöjd! fick ett MVG!!!! :D
Är så himla glad.
Igår kom jag hem vid halv 10 då käkade jag bara
något och sedan gick jag ocla mig. Missade första
avsnittet av Desperate Housewives. Jag kunde sett
halva om jag ville men kände att jag ville se hela
från början innan jag tittar vidare.
Nu ska jag strax käka och sedan ska jag ta en snabb
dusch. Idag börjar Bonde söker fru och så är det
Greys anatomy efter det så det blir en bra tv kväll.
Imorgon är man ledig också för att det var gymnasie
info igår på skolan. Ska bli så himla skönt att sova
imorgon, känner att jag behöver det!
Ha en skön kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0