Måndagens uppdatering.

Godkväll!
Jag känner att min uppdatering inte är så himla bra. Jag säger
hela tiden att den ska bli bättre men jag försöker så gått det går.
Har och kommer ha väldigt fullt upp nu dom två sista veckorna
innan höstlovet. Under höstlovet kommer det bli massa bra uppdatering
då kommer det t.ex information och massa bilder på mig och Evelin
under våran stockholms resa!
Idag är det måndag och som vanligt så är måndagar väldigt sega!
Skolan har också varit seg. Kören gick ovanligt bra och idag hade vi
så grymt kul!!! :D <3 Fyfan vad jag älskar mina kär tjejer.
Idag klockan 06.00 kom Michael Jacksons outgivna låt THIS IS IT ut.
Filmen som kommer på bio har samma namn men nu snackar
jag om själva låten.
Låten kommer ut på bloggen så fort som möjligt.

Nu ska jag titta på tv. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0