Söndag och jag hatar't

Hejsan.
Blev lite risigt med tid att skriva igår så jag valde att
hoppa över det!
Idag så har jag varit ute bland olika ställen. Först åkte
vi till Chilli, där finns det så sjukt mkt snygga saker.
Jag älskar att gå runt och titta på porslin, speciellt
koppar. Jag skulle kunna gå runt där en hel dag och
bara titta på massa snygga saker. Det skulle vara ett
plus om jag hade obegränsat med pengar så jag kunde
köpa allt som jag tyckte var snyggt!
Var inne på Stadium en sväng för pappa skulle kolla på
något till Emil, då hittade jag en sådan sjukt skön
tjocktröja som både var lång och ja helt perfect.

Nu tittar jag på Top Model och sedan blir det Ensam mamma
söker.
Nu kommer en fullspeckad vecka med massa olika evenemang
och skola m.m Jag ska försöka att uppdatera så mkt som möjligt
och komma med bilder från konserterna!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0