Stockholm.

Hejsan.
Gud vilken bra dag det var igår då jag och Evelin tillbringade
en hel dag i Stockholm. Skulle shoppa själen av mig men blev
inte riktigt så. hahha. Det blev lite få och dyrare saker istället.
Det var verkligen folk överallt. Det var livsfarligt att gå över ett
övergångställ. Bilarna kör som galningar och människorna bara
går. Blev faktiskt lite ledsen över att jag inte såg en enda kändis
bland allt folk. Skulle vara roligt om vi hade gjort det.
Vi kom hem till stan igen strax efter 20.00 Jag följde med Evelin
hem för att sova där. mina fötter var verkligen döda.
Jag trodde dom skulle sprängas av att blodet i fötterna pumpades
så himla hårt.


Visar upp den inköpta senare.


Hemkomsten från Stockholm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0