Torsdag - Ledig

God kväll på er!
Min torsdag har varit bra. Vi var lediga idag för att vi hade
gymnasieinfo i tisdagas och då fick vi en dag ledig! :D
Tyckte det var lite tråkigt att vi inte fick vara lediga på fredag,
som imorgon för då hade man fått en längre helg.
klockan halv 12 åkte jag ut till dylta för att tillbringa en dag
med Anton, har inte träffat honom på jätte länge och tyckte
det var ett bra läge att åka ut dit.
Vi har inte gjort så mkt, han kan inte göra allt heller för att
han har opererat båda hälsenerna och har gips på båda benen.
Kom hem vid 5 och käkade, nu sitter jag här och ska strax
hoppa in i duschen. Började regna när jag åkte hem så
jag är rikitgt kall.
Ikväll blir det Inlåst och sedan sova, måste orka upp imorgon.
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0