Vintertid.

God eftermiddag.
Kvällen igår blev helt klart lyckad.
Klockan 7 kom farmor, farfar , fredrik, nina och anton för
att fira Emil. Han fyllde ju år i fredags.
Eftersom att farmor kom från jobbet så bjöd vi på mat.
Farmor hade också tagit med en stor chockladtårta
från jobbet! Riktigt god var den, enbart choklad är riktigt gott
ibland, fast bara i vissa mängder.
Dom åkte hem vid halv 11 och en timma efter så gick jag och
la mig.
Nu ska jag snart äta och ikväll ska jag till mamma.
Det sköna är ju att jag inte ska till skolan imorgon för att jag
har ju höstlov nu i en vecka och sedan har jag prao i 2 veckor.

Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0