Biljett köp!

Hej allihopa!
Har precis övat färdigt, var tvungen att öva lite sånger som vi
har på kören, ska ju kunna det mesta utantill + alla stämmor och
allt. Det blir mkt jobb men jag lovar att det är värt det!
Måste bara säga lite om konserten.

Konserten heter HEAL THE WORLD och det är en medverkan av 5 ungdomskörer.
Dom som är med är Risbergskaskolans kör, KJs kör, Carros kör , Kulturskolans
kör Cantemus och en jätte känd ungdoms kör från Ljubliana.
Den konserten kan jag lova er är ett måste att gå på alltså. Jag är såklart med och
detta kommer bli ett minne för livet. Det kommer komma massor av lika sånger.
Allt från Christina Augilera, Stevie Wonder, Michael Jackon och många fler.
Konserten kommer äga rum i Konserthuset Tisdagen den 20 Oktober kl 19.30

Biljetterna kostar 160:- för Vuxen och 60:- för Barn.

MEN! Köper ni via mig så kostar Vuxen biljetterna 130:- och Barn biljetterna
kommer kosta 50:-

Om ni vill ha biljetter vill jag ha reda på det innan Måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0