MÅNDAG - STUDIEDAG!

God Morgon!
Har käkat frulle och Johanna och Vicco har dragit. Jag och Evelin
håller nu på att göra oss i ordning för en liten tripp på stan.
Ska kolla på lite makeup och smycken , kanske på en och en annan
klädesplagg. Skumpartyt igår var så jävla lyckat!! :D
Det var så jävla mycket skum överallt och mina skor är fortfarande
inte torra för det där jävla skumet haha! Men jag ångrar verkligen inte
att jag för en gångs köpte en biljett och gick!! Hoppas det kommer fler
skumpartyn för detta vill jag gå på igen!
Nej nu ska jag fortsätta att göra mig iordning, lite bilder kommer senare
idag efter min acnebehandling! :D <3


Kommentarer
Postat av: den bästa ;)

det kommer bli fler skumpartyn,det väntar ett i december redan! :D<3

2009-09-21 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0