Pluggning på hög nivå.

Fyfan vilket väder det är ute! Nu märker man att hösten verkligen
har kommit. Det känns verkligen inte bra. Jag hatar dessa mellan
ting som hösten och våren, jag vill att det blir direkt vinter efter
sommarn och från vinter direkt till sommar.
Insåg idag att allt plugg kommer nu! Alla prov är nästan samtidigt
och eftersom att jag varit sjuk nästan en vecka så ligger jag långt
efter så det blev att ta hem massa material och börja plugga.
Ska försöka hinna med att plugga lite imorgon bitti också innan jag åker.
Appropå imorgon så ska jag på begravning, det är min pappas morfar
som dött. Jag har aldrig varit på begravning förut så jag har ingen
aning om hur det kommer vara. Det är en liten skillnad kanske också
eftersom att det inte kommer bli någon jordfästning.
Måste fixa prao plats också, har fortfarande inte gjort det. Ska fråga
farmor om jag får prao på fiket. Jag har varit där förut på helger ibland,
dom vet vem jag är, jag vet vad jag ska göra så det blir ett plus för dom
eftersom att du inte behöver berätta för mig vad jag ska göra utan kan
jobba på som vanligt vilket jag också tycker är super!
Nej nu ska jag ta en lång skön dusch och sedan krypa ner i sängen och sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0