RAISE YOUR VOICES

Jag är ledsen för dålig uppdatering men har inte haft tid eller
behörighet till dator , men jag sak bli bättre på det.
Igår så gick det i ett hela dagen. Gick upp klockan åtta för att
klockan 10 skulle jag vara i Konserthuset. Vi skulle ha en hel
dag med alla länetskörer för att öva inför konserten som blir
den 24 Oktober. Vi började klockan 10 och hade konstant övning
till halv 1 , då hade vi en timmas lunch så jag och Frida gick och
käkade på Subway. Halv 2 gick vi till Kulturskolan för att ha
nästa övning där. Klockan 3 var det samling i Konserthuset igen
för en sista genom gång. Klockan 4 var det klart och jag kubnde
åka hem. Jag var väldigt trött över att ah sjungit hela dagen + att
det var så himla varmt på scenen.
Måste bara säga att detta kommer bli hur kul som helst.
Vi ska köra låtar som Heal the World, Man in the mirror , Hemlängtan,
klinga mina klockor m.m Det kommer bli något som man inte kommer
glömma. Speciellt den konserten som blir på tisdagen innan då
vi har konsert med KJ, Risbergska, Carro, Slovenska kören från Ljubiana
och så vi från Cantemus.
Klockan 6 idag ska jag hem till Evelin för att tagga tsm med Evelin, Vicco
och Johanna inför skumpartyt. Hoppas att det kommer bli kul, jag är
väldigt svårflörtad för sånt där! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0