Filmkväll"

Hejsan!
Söndag idag och det är redan skola imorgon. Usch, tycker
verkligen inte om det. Helgen går alltid så himla fort.
Sitter här nu för att göra en snabbt inlägg nu i pausen på
ensam mamma söker som börjat nu ikväll.
Idag har vaknade jag upp med Evelin och Vicco hemma hos Evelin.
Vi käka frulle och så där sedan åkte Vicco hem.
Senare kom Danny och Marcus så vi va en stund med dom tills
Evelin skulle dra på träning.
Har packat och åkte hem till mamma som jag inte varit hos på
två veckor.

Gårdagen var helt okej, en kort sammanfattning.
tjejerna kom vid 6 och sedan gick vi och köpte mat på Cooco Thai
kollade på Finding Neverland och sedan satt vi och snacka massa.
Mellan klockan halv 12 och halv ett åkte alla hem.
Kvar va jag,vicco och Evelin. Satt och snacka massa innan vi lade oss
för att sova!
Nej nu ska jag göra mig iordning.  GOD NATT! :D


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0