Will you still care? Will you be there?

Hejsan.
Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men
kom hem så sent från Evelin och skulle duscha, titta på
sista avsnittet av The bachelorett m.m
Dagen har iallafall varit okej. På tordagar har vi både
tråkiga och sega lektioner så det blir rätt så tråkigt.
Efter skolan blev jag riktigt sugen på att spela the sims 3
så jag satt med det samtidigt som jag lyssnade på min
ljudbok. Har ca 10 skivor kvar du att lyssna på! :)
Nej nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig,
upp tidigt imorgon! :D <3




Kommentarer
Postat av: victor krusell

vacker du är

2009-09-03 @ 21:52:48
Postat av: victor krusell

spelar du också sims 3? jag med:P, där har vi något gemensamt:P

2009-09-03 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0