Glad Påsk

Glad Påsk!
Får ta och önska alla mina underbara bloggläsare Glad Påsk!
Hoppas ni alla får en bra påsk med massor av påskmat och påskmust!
Själv har jag tagit en långpromenad tillsammans med mamma, mattias
och nemo. Efter en lång promenad satte vi oss i solen med varsin glass!
Hade min nya jacka från Monki som jag köpte igår, riktigt skön var den
passar perfekt.

Nu ska jag käka lite påskmat här hemma hos pappa, hoppas att han
har köpt påskmust annars blir jag besviken :(

Ha en skön Påskafton!! :D



tröja från H&M, jeans från Lindex, jacka från Monki, sjalen är gammal.


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ det 'r ifrån lindex :) KRAM

2010-04-03 @ 17:17:57
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0