that you shielded yourself from with a roof

God morgon!
Vädret börjar redan klarna upp så jag hoppas på bra väder
idag med. Vet att det inte kommer bli lika varmt som igår men all
sol funkar för mig just nu.

Idag kommer det bli en dag då jag har fullt upp konstant hela dagen.
Ska försöka mobilblogga från skolan idag så ni hålls lite uppdaterad om
vad som händer i skolan eftersom att det är där jag gör allting.

Har sovmorgon idag så börjar inte försen 08.40 så jag behövde inte
stressa nu på morgonen vilket kändes skönt.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig iväg på cykeln
hem till evelin. Tillbringar mornarna hemma hos henne när hon är hos
sin pappa om jag kommer tidigare än skolan.



tröja monki, kjol sisters, strumpbyxor lindex, jeansväst second hand, smycke glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0