the sun is always welcome.

Hej!
Idag har det varit skönt väder och solen är alltid välkommen.
Den piggar verkligen upp en och får en att vilja göra saker
än att bara sitta inne och glo framför tv eller datorn.

efter att ha legat i min säng och lästan ca 30 sidor i Män som hata Kvinnor
så tog vi en tripp ut till Dylta. Har inte varit där på länge så jag tyckte
det var dags! Vi provade att starta min moppe. Den har ju knappt varit i
gång sedan i höstas då jag ställde av den.
Snart ska vi ställa på den igen och då tar jag in den till stan! :D

Nu ska jag försöka packa lite, ska till mamma och sedan ska
jag käka lite!

Missa inte filmen "50 first dates" som är ikväll! En otroligt bra och gripande
film. Den är bara måste ses. Jag har sett den flera gånger och tröttnar aldrig
på den.
Så ni som har chansen, se den!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0