why do you have to steel everything from me

Hej!
Gud vilken dag, jag har verkligen haft fult upp konstant hela tiden.
Allt med små stjärnorna är nu klart så nu kan vi bara invänta morgondagen.
Har även försökt att plugga så gott jag kan, har inte hunnit med så mycket
men jag har jobbat ialla fall.
Sitter även och letar skolavslutning - och avslutings fest klänning.
Min plan sprack idag då jag fick reda på att en annan person ska ha den klänning
jag tänkt på i flera månader. Blev väldigt ledsen för den var verkligen min dröm
kläning och det är verkligen ingen som fattar det!
aja får i värsta fall gå naken. haha

nu ska jag försöka få i mig lite mat, jag menar tacos sitter ju aldrig fel. :D


Kommentarer
Postat av: Victor

Du kommer nog hitta en jättevacker klänning, så alla ser på dej! Du är så jävla söt och vacker så jag skulle glo på dig hela kvällen!

2010-04-13 @ 20:53:59
Postat av: Frida =)

satsa på naken, mer uppmärksamhet då skulle jag gissa på ;) annars kan du ju vira in dig i ett lakan och se glad ut, JAG LOVAR att ingen ser likadan ut :P thihihi

2010-04-13 @ 22:34:12
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad för klänning skulle du ha? (:

2010-04-15 @ 17:54:09
Postat av: vicco

men nej den röda med rosorna?? Amanda nu stressar du mig, är det bara jag som inte börjat leta efter avslutningsklänning och festklänning?? panik här ju!

2010-04-17 @ 10:24:22
URL: http://viccoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0