Lördag.

Lördag idag och det är verkligen jätte skönt med helg!
Dagen blir väldigt lugn, ska nog plugga lite, får se vad jag
gör. Ikväll det bio med Evelin - Luftslottet som spränngdes.
Ska bli jätte skönt att sätta sig i biosalen och koppla av med
en as bra film. Nu vet jag ju inte det men Män som hatar kvinnor
och Flickan som lekte med elden är ju jätte bra filmer så då
måste 3:an vara bra! ;)
Nu ska jag sätta på hög musik på spotify och plocka iordning lite
det ser för taskigt ut här hemma.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

SV: Ja, visst är dom! har också letat efter ett par väldigt länge nu. Men iallafall jag har sett dom i butik så sökte bara på google på clubmasters för jag tror inte att dom finns på hemsidan. Så åk upp på stan och kolla om dom finns i butik! :)

2010-02-18 @ 21:57:57
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0