Uppdatering som gäller.

Nej nu är det allvarliga problem som jag har börjat fått.
Jag uppdaterar verkligen ingenting i bloggen längre.
Nu har jag faktiskt sparkat mig själv i arslet så nu blir det uppdateringar.
Dagen idag har faktiskt spenderats mycket hemma.
håller på att läsa en bok som jag inte kan slita mig ifrån.
Började läsa den igår och har redan läst halva boken,
kommer peppra resväskan med böcker nu när jag åker.
Jo det har jag ju inte heller sagt. På onsdag åker jag en vecka till
Gran Canaria och det ska bli så härligt. Kommer inte uppdatera något under
den veckan men ska föra dagbok under hela veckan så jag kan uppdatera
om allt jag gjort. Givettvis så kommer det bilder med! :D

Ikväll har jag varit hemma hos farmor och farfar. Var dit bjudna på mat
eftersom farfar fyllde år i onsdags.
Nu ska jag fortsätta läsa min bok och så får vi se vad som hittas på imorgon.
Är så sugen på bio! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0