day three in ystad

Hej!
Idag så har det varit strålande fint väder, precis som dom hade lovat.
Vi har ju som sagt varit inne i Malmö idag, ligger ca 6 mil från Ystad så
det är inte så långt att åka som tur var. Vi släppte av Emil vid betong
skateparken i Malmö (vilket egentligen var syftet med hela resan när
vi ända var så pass långt ner i Skåne). Jag, pappa och AB tog oss en
tripp på stan vilket såklart inte gjorde mig ledsen! haha
AB handlade lite kläder på Peak Performance, jag gjorde fynd på Weekday,
bland annat ett par snygga jeans för 80kr! ;)
Vi satte oss även på Jensens och käkade gott! Sedan var vi tillbaka i
Ystad klockan 7. halv 9 skulle vi åka Wallander turen i Ystad! :D



















Dom sände Rix FM semester ifrån Malmö och då var det några Dragshoware där,
vad dom gjorde har jag ingen aning om men iallafall så tyckte ena "programledaren"
att det var roligt och gjorde det själv! haha resultatet!! (Y) Elr vad säger du Maggan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0