oh this town, kills you when you're young

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan!
Jag har varit på jätte bra humör idag känns det som ialla fall.
Hoppas att ni alla har haft en bra och skön dag. Det regnar/har regnat här i örebro
sedan kl 13.00 idag! :) Jag är riktigt glad över det för att det är så torrt överallt och
det behövs vatten. Luften blir även friskare och det blir inte lika jobbigt att andas in
denna "varma luft" som är i luften.
Jag och Astrid jobbar ju som sagt och idag har vi varit på Skebäcksgården och på
Brolyckan. Dom var jätte gulliga och tacksamma på Skebäck och jag svär LIVETS
tant finns på brolyckan! ååååhhh. haha
aja, efter jobbet så drog vi hem till Emil. Senare kom Filip och Malin. Det slutade
med att vi badade i Emils pool samtidigt som det regnade, oohh mysfaktor! (Y)

Nu ska jag ta och käka lite och sedan blir det allsång på skansen och ikväll börjar
även den bästa serien som NÅGONSIN funnits MORDEN I MIDSOMER!!!! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0