or how my heart breaks....


tröja Monki, shorts Levis 507, skor H&M, Handsmycke Ewezi.se


Har inte hunnit blogga försen nu, men vill mest uppdatera och säga hej,
Idag träffade jag Therese , en tjej jag var bästa kompis med när vi var mindre,
har inte träffat varandra på typ 1 år så det var mysigt att träffas och prata med allt
som hänt sedan sist! Vi tog ett break efter en tid på stan och satte oss på Jensens
och käkade. Jag käkade där för första gången och det var super gott! jag rekomenderar
verkligen jensens, kommer börja äta där mer nu + att det är inte alls dyrt heller!
Aja, jag slänger upp en dagens outfit och sedan ska jag sammanfatta ett inlägg på allt nytt
som men garderob har blivit utsatt för!! Ingen rolig syn ska jag få be att tala om..... :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0