so I got my boots on, got the right amount leather and I'm doing me up with a black color liner

Kan det bli mycket mer varmare än så här?! Nej jag tror faktiskt
inte det. Jag är inte förvånad över att detta är den varmaste sommaren sedan 1994.
denna vecka är min första jobb vecka. Jag jobbar tillsammans med Astrid och vi
åker runt till olika ålderdomshem och spela och sjunger.
Väldigt skönt är det samtidigt som man tjänar pengar, nice är det!
Slutade kl 14.30 då drog jag och astrid till pölen i Kil och badade en stund. Riktigt skönt
var det efter en varm och svettig/kladdig dag! :S

Nu ska jag ta en kopp kaffe och gå upp och börja städa på mitt rum som jag fortfarande
inte gjort.... hihi


Kommentarer
Postat av: FRIDAAA

Men säg till när ni är i Närkes kil för fan!!! ;)

2010-07-12 @ 19:16:11
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0