some people said that I was old enough for this....

Hej!
Skön får nog dagen heta idag. Jag har fått väldigt mycket saker gjorda idag.
Jag har skickat iväg ett sätt av mina Sexy By Sweden kläder, har varit ute hos
farmor & farfar och tvättat moppen och kört runt med den eftersom att den
bara stått helt stilla sedan skolan slutade. Har även hunnit med och övningskört
och det gick riktigt bra denna gång. Det går bara bättre och bättre!! :D

Imorgon ska jag iväg och träffa Evelin, har inte varit med henne sedan vi kom
hem från spaninen och det var ju ett tag sen.
Hon har ju flyttat nu så det blir att inspektera nys huset! (Y) :)

Nu ska jag göra mig en kopp thé och måla naglarna

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0