on a sin wagon

Hade egentligen tänkt ladda upp massa av bilder men då
tar batteriet på kameran slut och laddaren har jag hemma hos
mamma, samtidigt som jag har sladden till mobilen där också
så inga bilder blir det...
Igår kvällen blev lyckad!
Var på talangen med Linnea, Karl, Jonas, Jonathan m.m Vi skulle
titta på Lisa som var med där igår. Killarna blev sedan taggad att
gå in på discot vilket vi andra var TVUNGNA att hänga med på
vi regerade dansgolvet i 20 min sedan drog vi vilket var planerat!

Sitter och funderar på om det finns någon som inte jobbar just nu
vilket jag snabbt kan släppa eftersom att alla gör det!

Ska försöka få tag på Evelin och kanske ta en fika på stan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0