spanien 10

Spanien var så sjukt underbart!
Vädret var kanon förutom att vi fick uppleva en riktig översvämning vilket
inte var så himla kul för jag trodde inte vi skulle kunna ta oss hem först,
så mycket vatten var det och då kan ni tänka er...
Evelin och jag har badat och solat nästan hela veckan.
Vi har varit på två marknader och en av dom var Europas största marknad!
Vet egentligen inte riktigt vad jag mer kan säga men jag kan sammanfatta
resan så här:

- solen värmde!
- brun blev man
- världens godaste pizza finns i torrevieja
- bästa vän var med
- längtan hem fanns















Kommentarer
Postat av: evelin

åå vad bra vi hade! och du måste skicka sista bilden och den andra :) <3<3

2010-06-24 @ 00:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0