i love you guys i just dont know how i can handle this...

Hej!
Sådär nu har jag entligen fått en paus i allt.

Uskavi har varit helt otroligt bra! två upplevelse rika dagar fyllda 
med glädje och skratt. 
Jag kommer verkligen sakna min klass så otroligt mycket även fast
man nu kommer börja en ny skola och få nya vänner så känns det
ändå i hjärtat att behöva lämna min otroligt underbara klass.
Alla mina tjejkompisar i klassen: Detta är riktade till er! 

Jag älskar er så otroligt mycket. Att fått uppleva all denna gemenskap
med er under dessa 3 år har varit det bästa på länge! 
Ni har alltid funnits där och ni ger en alltid ett leende på läpparna. 
Tanken av att behöva lämna er och sedan veta att några av er 
kommer jag aldrig träffa igen. Det känns så hemskt! 
Tack vare er så gråter jag när jag skriver detta! 
Jag älskar er och jag kommer aldrig glömma er!

Jag visar all min kärlek i bilder från Uskavi! 






















Kommentarer
Postat av: Frida =)

Amanda! Vi måste ses efter "detta slut", ouf du tog ner mig till jorden! <3

2010-06-04 @ 22:10:33
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: astrid

nisigare än möss!

2010-06-05 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0