Oh boy til you drop.

Hej!
Jag känner mig jätte dålig för att jag har uppdaterat så dåligt.
Men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag flänger runt som en
jag vet inte vad överallt och sitter inte ner en sekund.
Eftersom att det är måndag idag så slänger jag upp en To-Do!
lista över veckan så ni kan se hur häktisk den kommer bli.

Tisdag:
- Skola
- Växla pengar till både klasskassan och mina egna
- Fixa mitt hår hos Gustav
- Malin kommer och vi fixar oss!
- Avslutningsbal!

Onsdag:
- 11.00 jobb möte med Astrid
- Fixa med pengar tsm med Astrid
- Rensa ut och tvätta det som jag ska ha med mig till spaninen

Torsdag:
-Skolavslutning!

Fredag:

- Städa och packa inför Spanien
- Sover hos Evelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0