Världens bästa klass är utan tvekan 9A!!!

SOOOOOMMMMARRR LOOOOOOVV!
Det är det jag har nu och det känns så himla bra!!
Idag har det gråtits en del ska jag tala om, det har varit
jätte jobbigt att behöva skiljas från sin klass som man gått
tillsammans med och vissa av dom har jag t.om gått tillsammans
med sedan lekis! HuhU!  :(

"Bästa i Världen!" gick hur bra som helst och jag glömde inte ackorden
som jag var lite rädd för. Alla sjung även super och såklart så var
vi bäst av alla! ;)

Fick även Musikstipendiumet!! WHIIII!
Ikväll blire Stadsparken med allihopa, gitarren följer med så kvällen
kommer bli minnesvärd även den ;)








Kommentarer
Postat av: vicco

jäg älskar dig lekiskompis!

2010-06-11 @ 15:34:25
URL: http://viccoolsson.blogg.se/
Postat av: Frida =)

A A Amanda, A A Amanda, jag tiden stannar när hon går förbi ;)hon är vind hon är vatten...

2010-06-11 @ 21:00:02
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: =)

bajs på dig från analhålet

2010-06-12 @ 02:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0