Earth Hour - Sommartid

God kväll!
Att jobba gick hur bra som helst. Det var mycket mer folk denna helg
än förra helgen. En stund stod jag med två tjejer på 8 och 9 år, Dom
var jätte gulliga! Det första jag tänkte var att nu kommer två ättriga
jobbiga ungar som ska springa runt, skrika och hålla på. Icke san icke!
En av tjejerna, Ellen, var grym på huvudräkning. Hahha snabbare på
huvudräkning än mig och hon går i 4:an och jag i 9:an! Hahaha

Har tittat på Körslaget och andra delen på Millennium serien.
Team Gyllenhammar åkte ur Körslaget.

Hoppas ni alla deltog i Earth Hour som pågick mellan 20:30 - 21:30.
Vi släkte såklart ner överallt i hela lägenheten förutom tvn som jag vet
att många gör.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa!

Glöm inte ställa fram klockan en timma innan ni går och lägger er!
- Vi ställer nämligen om till sommartid inatt.

Är inte det det bästa vårtecknet hittils?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0