hörselskada

Vilken dag!
Har ännu mer ont i rösten och jag tappar rösten vilken sekund som helst.
Det har varit riktigt ansträngande att prata idag, det gör bara att jag pratar
ännu mer vilket inte är bra. Stod därför över kören idag då jag inte kan ta
en ända rätt ton.

På morgonen hade jag tod hos Kristina kl 8.00. Kristina är min Audionom
och kollar mina öron en gång om året. För er som inte vet det så är jag
hörselskadad på ena örat och använder därför hörapparat dagligen.
Ni får gärna fråga om det är något ni undrar över.

Åkte sedan till skolan och hade mina lektioner. Jag åkte hem vid 15.00
och när jag kom hem fick jag värsta energin i kroppen. Jag började därför
rensa bland gamla smycken och kastade massor av sånnt som jag aldrig
använder eller som jag aldrig använt. Det känns skönt att det är gjort för
jag har tänkt göra det länge.

Nu ska jag fortsätta plugga och sedan hoppa in i duschen. Ska gå och lägga
mig tidigt ikväll för jag är sååå trött.


Ni får jätte gärna ställa frågor om min hörselskada om det finns något
ni undrar över. Jag svara på allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du din hörselskada?

2010-07-06 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0